18.01.2019 року – педагогічна зустріч на базі Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів з
учителями, які навчають учнів 2-3-х класів у 2018-2019 навчальному
році.
ТЕМА: «Формування позитивного ставлення до освітньої реформи».
ХІД РОБОТИ:
1. Привітання – 00:00:00 – 00:00:55.
2. Знайомство – 00:00:55 – 00:02:50.
3. Вироблення правил – 00:02:50
– 00:03:56.
4. Мета зустрічі – 00:03:56 –
00:07:15.
5. Метод роботи - 00:07:15 –
00:08:25.
6. Вправа «Ставлення до життя та до сприйняття нового» -
00:08:25 – 00:12:30.
7. Вправа «Відстеження особистої реакції на щось
нове - 00:12:30 – 00:17:12.
8. Вправа «Чого я насправді хочу» - 00:17:12 –
00:20:07.
9. Вправа «Як заробити мільйон?» - 00:20:07 – 00:29:56.
10. Інсайт 1. «Гармонія життя =
щасливе життя» - 00:29:56 – 00:34:56.
11. Вправа «Запросіть гроші в будинок» - 00:34:56 – 00:35:51.
12. Вправа «Фантазія» - 00:35:51
– 00:37:54.
13. Інсайт 2. Формула «Бути – робити – мати» - 00:37:54 –
00:39:45.
14. Асоціативний кущ «Гра – це…» - 00:39:45 – 00:44:03.
15. Рефлексія на побудову асоціативного куща «Гра – це…»
- 00:44:03 – 00:49:55.
16. Мудрість мотивації (презентація, формула, практична
робота) - 00:49:55 – 01:14:05.
16.1. Вправа з LEGO «Домовляємося, міняємо,
збираємо» - 01:04:20 – 01:09:38.
17. Інформаційний дотик про кризові етапи людини –
01:14:05 – 01:18:15.
18. Вправа з LEGO «Міні-вежа» та її рефлексія -
01:18:15 – 01:26:10.
19. Вправа з LEGO «Виростимо речення» та її
рефлексія - 01:26:10 – 01:28:48.
20. Перегляд мультфільму «Історія LEGO», коротке
обговорення змісту - 01:28:48 – 01:35:58.
21. Асоціативний кущ «LEGO – це…» - 01:35:58 – 01:39:26.
22. Зворотній зв'язок (анкетування) - 01:39:26 – 01:42:21.
Коментарі
Дописати коментар