Пропущені пересадки. Незаплановані затримки.
Хвороба далеко від дому. Пошкоджене обладнання. Загублений багаж. Список
проблем, які виникають під час поїздки, на жаль, можна продовжувати.
Кожне відрядження своєрідне, та будь-яке
вимагає постійної тактовності і ввічливості. Не варто забувати, що серед нових
людей, яких ви зустрічаєте в дорозі, можуть бути ваші потенційні клієнти,
партнери або співробітники. Хороші манери мають "подорожувати" з
вами. Названі нижче поради допоможуть вам вирішувати питання та проблеми, що
можуть виникнути в дорозі.
· Намагайтеся не втрачати спокою. Можливо і
зрозуміло, що ви розсердитеся, дізнавшись про проблеми, які виникли під час
вашої поїздки. Та проявляти свій гнів — не виховано і грубо. Люди розуміють, що
ви розстроєні і сердиті, якщо не потрапили на свій рейс або ж ваші речі
пропали. Тому не треба, пояснюючи ситуацію, виплескувати на оточуючих негативні
емоції, які переповнюють вас. Ви ніколи не знаєте, хто є свідком прояву вашого
гніву, і, навіть якщо ви отримаєте те, чого вимагаєте, ваша професійна
репутація може значно постраждати. Взагалі ж практика свідчить, що дуже часто,
проявляючи негативні емоції, пасажир тим самим зменшує імовірність того, що він
взагалі отримає допомогу. (Така роздратована людина можете стати 20-м
пасажиром, який за день підвищив голос на представника авіакомпанії, і той,
спілкуючись саме з цією особою, нарешті втратить витримку та бажання
допомогти.)
· Шукайте та використовуйте альтернативні
варіанти. За можливості ввічливо і спокійно поясніть свою проблему, а також
скажіть, яким ви бачите її вирішення. Запитайте, що конкретно можна зробити і з
гнучкістю сприйміть запропоновані рішення. Виходьте із того, що є вашим
пріоритетом у даний конкретний момент. Так, при затримці вашого багажу, що для
вас стане головним: будь-що отримати свої речі чи вчасно попасти у пункт
призначення і зустрітися, як було заплановано, з клієнтом? Можливо, у
запропонованому варіанті вирішення ситуації, що склалася, ваш маршрут буде не
найкоротшим, але при цьому ви все одно встигнете на переговори вчасно.
· Залишайтеся сфокусованим на поставлених
цілях. Коли прибудете до місця призначення, те, як ви туди дістались, не матиме
особливого значення — головне, що ви на місці вчасно, а отже, ви здатні
виконати ділову частину вашої поїздки. Намагайтеся у кожному відрядженні
добиватися успіху, незважаючи на всі можливі труднощі та несприятливі обставини.
· Використовуйте власний досвід. Зрозуміло, що
під час ділових поїздок важко уникнути помилок, але ви можете зменшити їх
вірогідність за допомогою ретельного планування з урахуванням вашого досвіду,
отриманого у попередніх відрядженнях. Навіть невдалі поїздки можуть дати вам
корисний урок на майбутнє.
Коментарі
Дописати коментар