Збираючись з візитом до фірми, установи, з якою працює
ваша компанія, не забувайте про те, що ваша поведінка під час зустрічі не
тільки відображатиме вашу особистість, а й впливатиме на ваших партнерів, з
якими ви зустрічаєтесь. Так само ваші вміння зустріти гостя і поводитися з ним
у вашому власному офісі зможуть багато розповісти про ваші світські та ділові
навички.
У цілому візит до офісу не є чимось
надзвичайно окладним: існуючі щодо нього правила — прості і конкретні.
Зрозуміло, що те, як ви зустрінете та привітаєте гостя у вашому офісі, впливатиме на тон майбутньої розмови, рівень
ефективності зустрічі в цілому, а також подальший розвиток взаємовідносин між
вами і вашим гостем, між гостем і вашою компанією, між двома компаніями,
представниками яких ви і ваш гість є. Дуже часто, приходячи у нове місце та
зустрічаючись з незнайомцями, люди почувають себе напружено і не дуже впевнено,
ось чому в подібних ситуаціях мають значення найменші деталі. Вам, зрозуміло,
хочеться, щоб усе пройшло, як годиться, і ваша зустріч принесла необхідні
результати, заклала солідне підґрунтя для майбутнього. Те, як ви вперше
привітаєте гостя у вашому офісі, може значною мірою визначити, чи
зустрічатиметесь ви з цією особою, вже як з постійним діловим партнером,
надалі.
Зведений етикет візиту визначає основні правила
поведінки як для хазяїна офісу, так і для гостя.
Коментарі
Дописати коментар