Перейти до основного вмісту

ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ, ЯКІ МОЖУТЬ ВИНИКНУТИ ПІД ЧАС ДІЛОВОЇ ЇЖІ




       У тому разі, коли під час ділової їжі виникли проблеми, намагайтеся вирішити їх якомога спокійніше, тактовніше, таким чином, щоб усі присутні при цьому почували себе комфортно. Уникайте вигуків незадоволення або будь-яких інших сильних виявлень ваших емоцій. Не вичитуйте обслуговуючий персонал, не вибачайтеся більше, ніж це необхідно, а також не реагуйте на те, що сталося, з більшими, ніж це того варте, емоціями. Ваші гості не вважатимуть вас відповідальним за помилки співробітників ресторану, але вони, безумовно і зрозуміло, вважатимуть вас відповідальним за вашу поведінку.

Читати далі…
·   Якщо вам принесли страву, яку ви не замовляли, зразу ж скажіть про це офіціанту з тим, щоб помилка була якомога швидше виправлена. · Якщо вашому гостю/вашим гостям страви були подані раніше за вас, запросіть його/їх приступати до їжі, адже у протилежному випадку все прохолоне і певною мірою втратить свій смак. В ідеалі всі присутні за столом мають їсти одночасно, пристосовуючись до будь-яких можливих затримок у поданні замовлених блюд. Але у тому випадку, коли ви за певних причин змушені попросити замінити ваше блюдо, запросіть ваших гостей почати їсти. Якщо гість попросив замінити принесене йому блюдо, а ваше ще не подане, попросіть офіціанта принести всю їжу одночасно.
·   У тому випадку, коли замовлена вами страва виявилася не такою смачною, як ви очікували, все одно їжте ЇЇ, якщо тільки вона не є очевидно неякісною. Бажано намагатися не робити великої проблеми з якості їжі (аж поки її можна їсти) і не просити замінити замовлене вами блюдо. Подібна ситуація не тільки змушує присутніх, і насамперед, господаря, відчувати себе некомфортно, але і перериває хід ланчу. Якщо вам подобається не все, подане на тарілці, радимо з'їсти те, що ви можете, виходячи з того, що в принципі їжа була якісно приготовлена. У протилежному випадку попросіть замінити страву, але намагайтеся зробити це якомога спокійніше, не привертаючи значної уваги інших присутніх і не ставлячи їх у некомфортне становище тим, що вони мають перед собою тарілки з їжею, а ви — ні. Ви можете також вирішити проблему не дуже смачної страви, сконцентрувавши свою увагу на виставленій на столі їжі, яка вам до смаку, наприклад, овочах, салатах, інших закусках.
      Якщо неякісною виявилася страва, принесена гостю, безумовно і очевидно господар повинен вказати на це офіціанту та попросити замінити блюдо. Водночас гість повинен намагатися пом'якшити чи навіть зняти будь-які незначні зауваження щодо поданої їжі, аж поки її якість не загрожує його здоров'ю.
      Пам'ятайте, що їжа не є головною метою ділового ланчу, як і будь-якої ділової їжі. Не варто ставити вашого гостя або господаря у незручне становище, роблячи із їжі велику (більше, ніж необхідно) проблему.
·  У тому випадку, коли у вашій склянці або тарілці ви побачили сторонній предмет (комаху, волосину і т. ін.), просто не пийте зі склянки або не їжте з тарілки, аж поки ви не матимете нагоду сказати про цю проблему офіціанту. У подібній ситуації, зрозуміло, важко, або ж і не можливо, зробити так, щоб інші присутні за столом не побачили, не зрозуміли, що не все в порядку. Але все ж таки намагайтеся, щоб ця проблема не стала чимось надзвичайним і не перервала хід ланчу.
·  Не піднімайте з підлоги предметів столового приборуабо серветку, що впали, і не кладіть знову на стіл. Офіціант мусить підняти річ, яка опинилася на підлозі, та замінити її чистою; вам необхідно лише сказати, що саме впало І попросити зробити необхідну заміну. Це правило ще більшою мірою стосується їжі. Якщо, наприклад, на підлогу з виделки впав рис, не намагайтеся прибрати його, нахилившись, або навіть опустившись під стіл. Скажіть про це офіціанту наприкінці ланчу, щоб він мав змогу прибрати до приходу наступних відвідувачів.
· У тому випадку, коли ваша склянка, келих, виделка або інший предмет столового прибору виявилися не достатньо чистими, не варто повідомляти про це всіх присутніх за столом, і особливо господаря. За першої ж можливості попросіть офіціанта зробити відповідну заміну. · Якщо ви відчули, що між зубами застряла їжа, спробуйте, не привертаючи уваги, швидко зняти Ті за допомогою своєї серветки. У тому разі, коли спроба виявилася невдалою, вибачтесь, вийдіть із-за столу та у туалеті вичистіть зуби, це буде краще, ніж до кінця їжі відчувати себе некомфортно, не маючи можливості посміхнутися або ж просто нормально говорити.
·  Випадково перекинувши склянку або келих, зразу ж підніміть їі/його, поставте як належить та вибачтесь перед присутніми за столом. При цьому не слід відчувати себе винуватим більше, ніж цього варта ситуація: "нещасні" випадки бувають з усіма. Якщо розлилося вино, покличте офіціанта, щоб він накрив пляму, що з'явилася, чистою серветкою. · Якщо ви наїлися і не маєте бажання їсти ще, а на вашій тарілці, як і на сервірувальних блюдах, залишилися страви, не просіть офіціанта загорнути вам рештки: ділові їжі не передбачають подібної поведінки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВЗУТТЯ

    Оточуючі завжди дивляться на ваше взуття, тому вам варто звертати на нього не меншу (якщо не більшу) увагу, ніж на одяг, та намагатися дотримуватися існуючих правил .       Вашим вибором може бути як шкіряне взуття зі шнурками, так і без них. При цьому будьте дуже обережні з черевиками без шнурків, спереду на яких висить пара декоративних вузликів. У принципі, вони є менш офіційними, а у деяких сферах/галузях професійної діяльності взагалі сприймаються як "домашні капці". В офісі бажано уникати черевиків на товстій підошві, хоч вони можливі протягом холодного сезону.      Колір черевиків не повинен бути світлішим за колір брюк. Чорне взуття одягається до костюмів сірого, темно-синього та чорного кольорів. До костюмів коричневого або бежевого кольору підходить темно-коричневе взуття.      Портфель має бути зі шкіри коричневого та чорного кольорів або кольору бургунді.       Гама...

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ

18.01. 2019  року – педагогічна зустріч на базі Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів з учителями, які навчають учнів 2-3-х класів у  2018-2019  навчальному році. ТЕМА: «Формування позитивного ставлення до освітньої реформи». ХІД РОБОТИ: 1. Привітання – 00:00: 00 – 00 :00:55. 2. Знайомство – 00:00: 55 – 00 :02:50. 3. Вироблення правил – 00:02: 50 – 00 :03:56. 4. Мета зустрічі – 00:03: 56 – 00 :07:15. 5. Метод роботи - 00:07: 15 – 00 :08:25. 6. Вправа «Ставлення до життя та до сприйняття нового» - 00:08:25 – 00:12:30. 7. Вправа «Відстеження особистої реакції на щось нове - 00:12: 30 – 00 :17:12. 8. Вправа «Чого я насправді хочу» - 00:17:12 – 00:20:07. 9. Вправа «Як заробити мільйон?» - 00:20: 07 – 00 :29:56. 10. Інсайт 1. «Гармонія життя = щасливе життя» - 00:29: 56 – 00 :34:56. 11. Вправа «Запросіть гроші в будинок» - 00:34: 56 – 00 :35:51. 12. Вправа «Фантазія» - 00:35: 51 – 00 :37:54. 13. Інса...

ДІЛОВИЙ СНІДАНОК

       Діловий сніданок має свої безперечні переваги: для багатьох людей ранок саме час для роботи, тому що вони знаходяться у своїй найкращій формі. До того ж, обмеженість часу, відведеного для зустрічі (адже попереду цілий робочий день), допомагає учасникам бути зосередженими на ділових питаннях і не затягувати бесіду. (Така сама обмеженість часу характерна і для ділового ланчу: всім необхідно повертатися в офіс, де чекають інші справи.) Схожий на ланч за обмеженістю часу, сніданок водночас відрізняється від нього тим, що майже (або зовсім) не перериває план робочого дня. До того ж, вартість сніданку значно менша, ніж ланчу або обіду.      Діловий сніданок можна проводити практично у будь-якому відповідному місці, яке влаштовує і гостя, і господаря. Це може бути кав'ярня, ресторан у готелі або ж приватний клуб. Можна навіть запросити гостя на діловий сніданок в офіс господаря, якщо такий варіант влаштовує всіх учасників. ...