Багато з нас має несвідомі звички у поведінці, які можуть створювати
про нас небажане (негативне) враження. Нижче наведено перелік подібних звичок:
Несвідомі звички можуть не лише впливати
на враження про вас інших людей, небажано міняючи його на менш позитивне, а й
бути навіть причиною того, що люди боятимуться вас. Наприклад, якщо начальник
несвідомо для себе барабанить пальцями по столу, підлеглі можуть побоюватися,
що він сердитий або ж, гірше, розгніваний.
Однією з подібних звичок, що можуть вам
зашкодити, є торкання інших у ділових ситуаціях. Люди
мають дуже різне ставлення до будь-якого роду фізичних контактів загалом, і у
ділових стосунках зокрема. Тому найкращим правилом буде зовсім їх уникати.
Дружнє поплескування по плечу, що не має ніякого іншого значення, крім
підтримки та схвалення, може бути розцінене як зазіхання.
Навіть надмірне наближення
до когось може бути сприйняте досить негативно. Прийнятна комфортна відстань
між людьми у ділових ситуаціях приблизно дорівнює довжині витягнутої руки. Якщо
ви підійдете до людини ближче, ви можете втрутитися у інтимний простір (від 0
до 45 см), що, як правило, призначається для членів родини та людей, яких ми
любимо, або особистий простір (від 45 до 90 см), який розрахований для друзів.
(Наведені параметри інтимного та особистого простору характерні для західної
культури, при цьому вони різняться у певних країнах. В інших культурах,
наприклад Близького Сходу, ці параметри відрізняються ще більше.)
У будь-якому разі варто
пам'ятати, що витримуючи у ділових ситуаціях відповідну відстань між собою та
іншими, ви тим самим зберігаєте чистою свою професійну репутацію.
Коментарі
Дописати коментар