На жаль, ви не можете повністю гарантувати успіх
телефонної розмови, багато залежить від вашого співрозмовника. Для того, щоб
зробити ваше спілкування максимально ефективним, необхідно знати, як вирішувати
проблеми, що можуть виникнути під час телефонної розмови; знати, як поводити
себе у тих випадках, коли бесіда по телефону "іде важко".
Лінія роз'єднана. Особа, яка
зателефонувала, має передзвонити. Ви зайшли до кабінету колеги і побачили, що
він розмовляє по телефону. Тихо вибачтесь і вийдіть.
Хтось відволікає вас і намагається
перервати вашу розмову по телефону, щоб вирішити інші питання Вибачтесь перед
співрозмовником і скажіть візитеру, що зможете приділити йому увагу пізніше.
Ваш колега не відповідає на телефонні
дзвінки/повідомлення на автовідповідачі. Будьте поважливі до особи, що
телефонує. Знову запишіть повідомлення для колеги. За можливості, допоможіть
особі, що телефонує, вирішити її проблему.
Хтось не відповідає на ваші
дзвінки/повідомлення на автовідповідачі Зателефонуйте ще раз. Залишіть
повідомлення, у якому вкажіть крайній термін.
Ви не маєте часу поговорити з особою,
яка зателефонувала. Скажіть про
це і запропонуйте перетелефонувати.
Особа, що зателефонувала, роздратована. Дайте можливість заспокоїтися. Максимально
мінімізуйте вияв будь-яких емоцій під час розмови з цією людиною. Визначте
причину роздратованості. Якщо можна, вирішіть проблему.
Особа, що зателефонувала, не може чітко
викласти свої думки. Задавайте
питання. Підсумовуйте сказане, робіть висновки.
Хтось наполегливо і без упину вам дзвонить.
Прямо скажіть, що ви не маєте можливості постійно відволікатися від роботи, щоб
відповісти на необов'язкові дзвінки. Пообіцяйте передзвонити, якщо вам буде
необхідно зв'язатися з цією людиною.
Ви почули приватну розмову по телефону. Завжди намагайтеся знайти приватне місце, щоб
обговорити персональні проблеми по телефону. Робіть це не у робочий час. Зробіть вигляд, що ви не слухаєте, або відійдіть у
сторону, коли хтось обговорює особисті питання.
Коментарі
Дописати коментар