За допомогою вмілого висвітлення
у ЗМІ певних мометів приватного життя кар'єра бізнесмена, як і кар'єра
політичного діяча, офіційної посадової особи, може дістати новий поштовх, а
імідж — набути додаткових позитивних рис. Дуже часто ділові люди самі або за
допомогою своїх представників намагаються отримати подібну рекламу. Тут слід
чітко усвідомлювати, що власне приватне життя і приватне життя родини — різні
речі і їх не можна змішувати. Не розцінюється як вияв хороших манер штучне
привертання уваги до приватного життя. Допустимою є реклама благодійницької
діяльності бізнесмена, яка має на меті привернути увагу до роботи конкретної
благодійницької організації.
Оточуючі завжди дивляться на ваше взуття, тому вам варто звертати на нього не меншу (якщо не більшу) увагу, ніж на одяг, та намагатися дотримуватися існуючих правил . Вашим вибором може бути як шкіряне взуття зі шнурками, так і без них. При цьому будьте дуже обережні з черевиками без шнурків, спереду на яких висить пара декоративних вузликів. У принципі, вони є менш офіційними, а у деяких сферах/галузях професійної діяльності взагалі сприймаються як "домашні капці". В офісі бажано уникати черевиків на товстій підошві, хоч вони можливі протягом холодного сезону. Колір черевиків не повинен бути світлішим за колір брюк. Чорне взуття одягається до костюмів сірого, темно-синього та чорного кольорів. До костюмів коричневого або бежевого кольору підходить темно-коричневе взуття. Портфель має бути зі шкіри коричневого та чорного кольорів або кольору бургунді. Гама...
Коментарі
Дописати коментар