Перейти до основного вмісту

У ВАС У ГОСТЯХ ДІЛОВИЙ ПАРТНЕР-СПІВВІТЧИЗНИК



Приймаючи в гостях свого бізнес-партнера, клієнта чи просто ділового знайомого, робіть усе можливе для того, щоб його поїздка була якомога приємнішою. Якщо політика вашої компанії чи фірми передбачає оплату гостям подорожі, але покладає на них планування свого перебування, повідомте про це своїх майбутніх гостей та запропонуйте усю можливу допомогу. Якщо політика вашої компанії дозволяє вам планувати перебування ваших гостей, з'ясуйте (не наполягаючи на цьому), чи бажають ваші гості скласти власний план поїздки або ж розраховують у цьому на вас. Як правило, більшість гостей віддає перевагу самостійному плануванню. У будь-якому разі чітко визначте існуючу політику своєї компанії щодо цього питання.
      Немало гостей готові віддати вам ініціативу у плануванні їхньої поїздки. У такому разі якомога раніше з'ясуйте їх побажання щодо поселення у готелі та їх розміщення там. Також, можливо, вам доведеться займатися їх авіаквитками. Щоб вдало відпрацювати цю частину програми, дізнайтеся, чи є у гостей особливі побажання щодо авіакомпанії та часу польоту. Якщо ваша фірма сплачуватиме усі дорожні витрати гостей, попередьте їх про необхідність зберегти усі необхідні для цього документи.
       Після вирішення усіх питань, пов'язаних з дорогою, поселенням та розміщенням, повідомте гостей про результати та переходьте до складання переліку необхідної та корисної інформації. Цей перелік включатиме:
·  інформацію про політ до місця призначення та зворотний політ: номери рейсів; час і місце відправлення та прибуття; назву авіакомпанії та її телефонні номери;
· інформацію про наземний транспорт; підтвердження замовлення на машину; номер замовлення; іншу можливу інформацію про наземний транспорт;
·  інформацію про поселення: назву готелю, у якому заброньовані номери; розташування готелю; номери телефонів та номер замовлення;
·   список запланованих зустрічей;
·  інформацію про організацію харчування та замовлення столів на ділові сніданки, ланчі та обіди (якщо вони були зроблені);
·   коротку інформацію про бізнесменів, з якими будуть проходити зустрічі та переговори;
·  контактний(і) телефон(и) та ім'я особи, з якою за необхідності можна зв'язатися.
     При складанні програми візиту ваших гостей зверніть увагу на такі моменти:
·  За можливості заплануйте прибуття гостя (гостей) напередодні проведення зустрічей та переговорів. При цьому поставте усі зустрічі першого робочого дня на пізній ранок, це надасть прибулим можливість максимально повно відновити свої сили після дороги.
·   Намагайтеся не переповнити програму для ваших гостей, включивши до неї надто багато справ, які необхідно зробити. Так, якщо гості цілий день провели на зустрічах та переговорах, краще запланувати для них ранню вечерю у спокійній обстановці, ніж вечерю, потім відвідання театру і нарешті пізній прийом.
·   Як тільки ви підготували програму візиту, якомога швидше відправте її факсом чи електронною поштою гостям для того, щоб вони мали час для остаточного затвердження її. З наближенням дня прибуття гостей ви можете ще раз зателефонувати їм, щоб остаточно підтвердити всі деталі і, можливо, за необхідності внести певні зміни.
      Коли ви зустрічаєте ділового гостя-співвітчизника, ваші обов'язки такі самі, як і при зустрічі будь-якого гостя. Виявляйте турботу про нього, приділяючи максимальну увагу з ранку до вечора. Крім усього іншого це означає:
· підтвердження домовленостей щодо способу транспортування гостя з готелю до офісу фірми і назад;
·  надання необхідних карт з визначеним маршрутом до офісу та від нього (уразі, коли ваш гість сам водить машину);
·   зустріч гостя при вході та супроводження його до залу переговорів;
·   забезпечення гостя прохолодними напоями, кавою або чаєм;
·   подяку гостеві за те, що він приїхав; · уважне слухання його виступу та зауважень;
·  надання гостю певного вільного часу в ході робочого дня. Багато хто позитивно сприймає можливість мати короткий перепочинок, перерву між пізніми денними засіданнями та вечерею.
     Якщо ви — гість, ваші обов'язки не такі широкі та складні. У будь-якому разі неодмінно висловлюйте вдячність за турботу та увагу, надані вам господарями. Усі свої зауваження і можливе певне незадоволення тримайте при собі. Наприкінці вашого візиту ще раз подякуйте вашому господарю (вашим господарям) за все, що вони зробили для вас. Після повернення додому надішліть на адресу фірми, компанії, яка вас приймала, лист-подяку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВЗУТТЯ

    Оточуючі завжди дивляться на ваше взуття, тому вам варто звертати на нього не меншу (якщо не більшу) увагу, ніж на одяг, та намагатися дотримуватися існуючих правил .       Вашим вибором може бути як шкіряне взуття зі шнурками, так і без них. При цьому будьте дуже обережні з черевиками без шнурків, спереду на яких висить пара декоративних вузликів. У принципі, вони є менш офіційними, а у деяких сферах/галузях професійної діяльності взагалі сприймаються як "домашні капці". В офісі бажано уникати черевиків на товстій підошві, хоч вони можливі протягом холодного сезону.      Колір черевиків не повинен бути світлішим за колір брюк. Чорне взуття одягається до костюмів сірого, темно-синього та чорного кольорів. До костюмів коричневого або бежевого кольору підходить темно-коричневе взуття.      Портфель має бути зі шкіри коричневого та чорного кольорів або кольору бургунді.       Гама...

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ

18.01. 2019  року – педагогічна зустріч на базі Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів з учителями, які навчають учнів 2-3-х класів у  2018-2019  навчальному році. ТЕМА: «Формування позитивного ставлення до освітньої реформи». ХІД РОБОТИ: 1. Привітання – 00:00: 00 – 00 :00:55. 2. Знайомство – 00:00: 55 – 00 :02:50. 3. Вироблення правил – 00:02: 50 – 00 :03:56. 4. Мета зустрічі – 00:03: 56 – 00 :07:15. 5. Метод роботи - 00:07: 15 – 00 :08:25. 6. Вправа «Ставлення до життя та до сприйняття нового» - 00:08:25 – 00:12:30. 7. Вправа «Відстеження особистої реакції на щось нове - 00:12: 30 – 00 :17:12. 8. Вправа «Чого я насправді хочу» - 00:17:12 – 00:20:07. 9. Вправа «Як заробити мільйон?» - 00:20: 07 – 00 :29:56. 10. Інсайт 1. «Гармонія життя = щасливе життя» - 00:29: 56 – 00 :34:56. 11. Вправа «Запросіть гроші в будинок» - 00:34: 56 – 00 :35:51. 12. Вправа «Фантазія» - 00:35: 51 – 00 :37:54. 13. Інса...

ДІЛОВИЙ СНІДАНОК

       Діловий сніданок має свої безперечні переваги: для багатьох людей ранок саме час для роботи, тому що вони знаходяться у своїй найкращій формі. До того ж, обмеженість часу, відведеного для зустрічі (адже попереду цілий робочий день), допомагає учасникам бути зосередженими на ділових питаннях і не затягувати бесіду. (Така сама обмеженість часу характерна і для ділового ланчу: всім необхідно повертатися в офіс, де чекають інші справи.) Схожий на ланч за обмеженістю часу, сніданок водночас відрізняється від нього тим, що майже (або зовсім) не перериває план робочого дня. До того ж, вартість сніданку значно менша, ніж ланчу або обіду.      Діловий сніданок можна проводити практично у будь-якому відповідному місці, яке влаштовує і гостя, і господаря. Це може бути кав'ярня, ресторан у готелі або ж приватний клуб. Можна навіть запросити гостя на діловий сніданок в офіс господаря, якщо такий варіант влаштовує всіх учасників. ...