Перейти до основного вмісту

ВОЛОССЯ





      Волосся завжди має бути чистим, акуратно підстриженим та добре розчесаним. Відповідні шампуні допоможуть вам боротися з лупою.
      У жінок дуже довге волосся може мати неділовий, непрофесійний вигляд. Якщо ви маєте довге волосся, під час роботи, у ділових ситуаціях підбирайте його назад. При цьому намагайтеся не мати вигляд школярки з "хвостиком". Заколки, гребні та інші подібні прикраси мають бути простими і не привертати зайвої уваги.
       Ніколи не слід допускати, щоб волосся падало на очі, закриваючи їх. Будь-яка зачіска, яка є супермодною або занадто оригінальною, навіть якщо вона робить вас, на ваш погляд, привабливішою чи молодшою, буде відволікати інших від вашого професійного іміджу, а тому є небажаною/її слід уникати.
      У чоловіків волосся завжди має бути акуратно підстриженим і причесаним. У деяких компаніях допускається довше, ніж це загальноприйнято, волосся. При цьому абсолютна більшість організацій не схвалює подібну практику. Якщо ваше волосся задовге для місця вашої нової роботи, вам про це скажуть.  Навіть за відсутності подібного зауваження все одно придивіться до інших співробітників (насамперед до свого начальника) і зробіть відповідні висновки.
Якщо ви маєте бороду або вуса, вони мають бути завжди в ідеальному стані — акуратно підстрижені та охайні.
      Обов'язково голіться перед приходом на роботу, а за необхідності, і в другій половині дня, наприклад, якщо ви маєте важливий вечірній захід.
   Мода більшою мірою впливає на жіночу зовнішність, ніж на чоловічу. Прийнятні кольори лаку для нігтів, помади і т. ін. з часом змінюються. Стилі зачісок також оновлюються кожні кілька років. Замість того, щоб намагатися повністю відповідати новим віянням моди, краще виробити для себе класичний (який меншою мірою залежить від часу і саме тому постійно професійний) зовнішній вигляд.
      Відводьте достатньо часу для щоденного догляду за собою. Уникайте зборів на роботу при поганому освітленні: пізніше ви можете помітити шкарпетки різного кольору або ж відірваний ґудзик на жакеті.
      Візьміть за звичку перевіряти, чи все в порядку у вашому зовнішньому вигляді, протягом робочого дня. Ви почнете роботу, виглядаючи як годиться, але протягом дня ваш вигляд може змінитися не на краще (макіяж розпливеться, на одягу з'явиться пляма від їжі чи напоїв, рештки ланчу залишаться між зубами).
      Виявом хороших манер є, не звертаючи уваги інших, вказати людині на існуючі проблеми в одязі чи зовнішності. При цьому абсолютно необхідно бути доброзичливим і не перебільшувати розміру проблеми, а просто її констатувати.
       При цьому вважається неприйнятним робити зауваження колезі щодо його/її вбрання (закоротке, дуже відкрите, неділове і т. ін.). Тримайте свої враження при собі, якщо тільки ви не начальник цього співробітника

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ВЗУТТЯ

    Оточуючі завжди дивляться на ваше взуття, тому вам варто звертати на нього не меншу (якщо не більшу) увагу, ніж на одяг, та намагатися дотримуватися існуючих правил .       Вашим вибором може бути як шкіряне взуття зі шнурками, так і без них. При цьому будьте дуже обережні з черевиками без шнурків, спереду на яких висить пара декоративних вузликів. У принципі, вони є менш офіційними, а у деяких сферах/галузях професійної діяльності взагалі сприймаються як "домашні капці". В офісі бажано уникати черевиків на товстій підошві, хоч вони можливі протягом холодного сезону.      Колір черевиків не повинен бути світлішим за колір брюк. Чорне взуття одягається до костюмів сірого, темно-синього та чорного кольорів. До костюмів коричневого або бежевого кольору підходить темно-коричневе взуття.      Портфель має бути зі шкіри коричневого та чорного кольорів або кольору бургунді.       Гама...

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ

18.01. 2019  року – педагогічна зустріч на базі Городищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів з учителями, які навчають учнів 2-3-х класів у  2018-2019  навчальному році. ТЕМА: «Формування позитивного ставлення до освітньої реформи». ХІД РОБОТИ: 1. Привітання – 00:00: 00 – 00 :00:55. 2. Знайомство – 00:00: 55 – 00 :02:50. 3. Вироблення правил – 00:02: 50 – 00 :03:56. 4. Мета зустрічі – 00:03: 56 – 00 :07:15. 5. Метод роботи - 00:07: 15 – 00 :08:25. 6. Вправа «Ставлення до життя та до сприйняття нового» - 00:08:25 – 00:12:30. 7. Вправа «Відстеження особистої реакції на щось нове - 00:12: 30 – 00 :17:12. 8. Вправа «Чого я насправді хочу» - 00:17:12 – 00:20:07. 9. Вправа «Як заробити мільйон?» - 00:20: 07 – 00 :29:56. 10. Інсайт 1. «Гармонія життя = щасливе життя» - 00:29: 56 – 00 :34:56. 11. Вправа «Запросіть гроші в будинок» - 00:34: 56 – 00 :35:51. 12. Вправа «Фантазія» - 00:35: 51 – 00 :37:54. 13. Інса...

ДІЛОВИЙ СНІДАНОК

       Діловий сніданок має свої безперечні переваги: для багатьох людей ранок саме час для роботи, тому що вони знаходяться у своїй найкращій формі. До того ж, обмеженість часу, відведеного для зустрічі (адже попереду цілий робочий день), допомагає учасникам бути зосередженими на ділових питаннях і не затягувати бесіду. (Така сама обмеженість часу характерна і для ділового ланчу: всім необхідно повертатися в офіс, де чекають інші справи.) Схожий на ланч за обмеженістю часу, сніданок водночас відрізняється від нього тим, що майже (або зовсім) не перериває план робочого дня. До того ж, вартість сніданку значно менша, ніж ланчу або обіду.      Діловий сніданок можна проводити практично у будь-якому відповідному місці, яке влаштовує і гостя, і господаря. Це може бути кав'ярня, ресторан у готелі або ж приватний клуб. Можна навіть запросити гостя на діловий сніданок в офіс господаря, якщо такий варіант влаштовує всіх учасників. ...